بلوار صارمی - بین صارمی 16 و 14

سفارش غذا تعداد بالا در مشهد

سفارش غذا تعداد بالا در مشهد، را می‌توان به رستوران‌های بزرگ، مراکز تهیه غذا و کترینگ‌ها سپرد. معمولا برای مراسم مختلف در خانه،‌ یا تالارها،‌ یا مراسم‌هایی که در ادارات و سازمان‌های مختلف برگزار می‌شوند، نیاز به سفارش غذا به تعداد بالاست. از طرفی، ادارات و ارگان‌های مختلف هم برای پرسنل خود،‌ به مراکز تهیه غذا سفارش غذا تعداد بالا می‌دهند.

مراکز تهیه غذا که در زمینه تهیه غذا در تعداد بالا تبحر دارند، می‌توانند این تعداد غذا را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای سفارش دهنده آماده کنند. مزیت سفارش غذا در تعداد بالا، قیمت و هزینه تمام شده مناسب است.

اگر شما هم تصمیم دارید برای موارد مختلف، سفارش غذا تعداد بالا در مشهد داشته باشید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سفارش غذا در تعداد بالا
سرفصل مقاله

 

مزایای سفارش غذا تعداد بالا
نحوه سفارش غذا تعداد بالا

برای سفارش غذا تعداد بالا، باید با مرکز تهیه غذا، رستوران یا کترینگ، قرارداد بسته شود و شرح موارد سفارش کاملا در قرارداد ذکر شود.
اینکه چه تعداد غذا لازم است، انواع غذاها،‌ مخلفات و نوشیدنی‌ها، نحوه بسته بندی و تمامی مواردی که لازم است رعایت شود، در قرارداد ذکر می‌شود.
اگر سفارش برای یک مراسم خاص باشد، معمولا همه چیز بعد از تحویل غذا تمام می‌شود.

اما وقتی قرار است سفارش غذا برای پرسنل باشد و در طول سال، بارها این سفارش تکرار می‌شود، باید قرارداد مناسبی به این منظور نوشته شود.

در این قراردادها در مورد مقدار غذا، کیفیت مواد اولیه، قیمت تمام‌ شده و زمان تحویل هم مواردی ذکر خواهد شد.

مزایای سفارش غذا تعداد بالا

معمولا ارگان‌ها، سازمان‌ها یا افراد وقتی برای مراسم خاصی، تعداد بالایی غذا سفارش می‌دهند، کیفیت را شرط اول خود قرار می‌دهند. در تمامی این موارد، سفارش‌دهنده می‌خواهد که به بهترین نحو از مهمانانش پذیرایی شود. پس شرط اول برای او کیفیت غذاست.

مراکز تهیه غذا تلاش می‌کنند تا با ارائه غذایی با کیفیت بالا، مشتریان عمده خود را حفظ کنند. پس در سفارش‌های تعداد بالا،‌ نهایت دقت را به خرج می‌دهند تا مشتری را از دست ندهند.

هزینه تمام شده برای سفارش‌های غذا در تعداد بالا، معمولا مناسب‌تر از سفارش‌های جزیی است. که این موضوع از مزایای سفارش تعداد بالای غذاست. مراکز تهیه غذا، برای سفارش‌های تعداد بالا، تخفیف‌ها و شرایط پرداخت خوبی در نظر می‌گیرند تا بتوانند تعداد بیشتری مشتری را جذب کنند.
رقابت در میان این مراکز برای جلب توجه مشتریانی که سفارش غذا با تعداد بالا دارند، معمولا زیاد است.

کترینگ سلپز

سلپز آماده ارائه انواع سفارش غذا تعداد بالا در مشهد

سفارش تعداد بالا غذا در مشهد

برای سفارش غذا تعداد بالا در مشهد، باید به سراغ کترینگ‌ها و رستوران‌هایی بروید که معمولا توان تامین غذا در این تعداد را دارند. این مراکز در شهر مشهد کم نیستند. در منطقه بلوار صارمی و اطراف آن، کترینگ سلپز، با ارائه غذاهایی با کیفیت بسیار خوب، می‌تواند سفارش‌های تعداد بالا را تامین کند. کافی است منو آنلاین ما را بررسی کنید تا با انواع غذاهای ما آشنا شوید.

در کنار غذا، معمولا مخلفات و نوشیدنی‌ها هم باید به تعداد زیاد سفارش داده شوند تا شرایط پذیرایی کاملا فراهم شود. مراکز تهیه غذا،‌ معمولا پک‌ها و بسته‌بندی‌های آماده ارسال خود را که شامل غذا، مخلفات و نوشیدنی است، آماه کرده و غذا را کاملا گرم به دست مشتری خود می‌رسانند.

سفارش بهترین غذای ایرانی

سخن پایانی

تامین غذا در تعداد بالا، کار آسانی نیست. کترینگ‌ها و مراکز تهیه غذای حرفه‌ای از عهده چنین کاری بر می‌آیند. تهیه غذایی با کیفیت و در تعداد بالا، مستلزم مهارت سرآشپزها و کارکنان مرکز تهیه غذا، و دارا بودن امکانات و تجهیزات کافی است. برای سفارش غذا تعداد بالا در مشهد، می‌توانید با ما در کترینگ سلپز تماس بگیرید تا ضمن دریافت منوهای کترینگ ما، از شرایط ارسال غذا آگاه شوید.

 

راه‌های تماس با ما، از طریق سایت به آدرس solpaz.ir،  و شماره‌ تلفن‌های ۳۸۸۱۸۱۸۱-۰۵۱ و ۰۹۱۵۱۱۳۴۷۸۵ تماس بگیرید. در صورتی که تمایل دارید غذای خود را به‌صورت حضوری دریافت کنید، آدرس ما بلوار صارمی بین صارمی ۱۴ و ۱۶ است.

پرسش‌های متداول

چرا برای سفارش تعداد بالا، کترینگ‌ها انتخاب خوبی هستند؟ کترینگ‌ها با داشتن تجهیزات خاص، امکان تهیه غذا در تعداد بالا را دارند و می‌توانند به راحتی پذیرایی مراسم شما را برعهده بگیرند.

آیا سفارش تعداد بالا از کترینگ‌ها مقرون به صرفه‌تر است یا رستوران؟ رستوران‌ها معمولا هزینه‌های جانبی دارند که باعث می‌شود قیمت تمام شده غذا در آن‌ها بالاتر از کترینگ باشد. پس برای سفارش غذا تعداد بالا، کترینگ انتخاب بهتری است.

سلپز
سلپز

بهترین کترینگ مشهد

گالری سلپز

غذاهای اصلی

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من