بلوار صارمی - بین صارمی 16 و 14

سفارش غذا از کترینگ در مشهد

سفارش غذا از کترینگ در مشهد، یک انتخاب خوب برای کسانی است که مایل به سفارش غذای بیرون از خانه هستند. کترینگ‌ها در واقع مراکز تهیه غذا هستند که شما می‌توانید از آن‌ها غذا را تهیه کنید اما نمی‌توانید در محل آن‌ها غذا را میل کنید.

در شهر مشهد انواع کترینگ‌ها در سراسر شهر دایر هستند که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را عرضه می‌کنند. کترینگ‌ها همچنین برای مراسم‌های مختلف و تهیه غذا برای تعداد بالای مهمانان نیز بهترین انتخاب هستند. اگر ساکن مشهد یا مسافر این شهر هستید، این مطلب در مورد سفارش غذا از کترینگ در مشهد است. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

کترینگ مشهد
سرفصل مقاله

کترینگ چیست؟

کترینگ یک روند تهیه غذا و ارائه آن به مشتریان در مکانی خارج از محل خود کترینگ است. کترینگ‌ها عملکردی شبیه به رستوران دارند اما تفاوت‌هایی در نوع کار آن‌ها وجود دارد.

وظایف کترینگ

کترینگ‌ها شرح وظایفی دارند که آن‌ها را از رستوران‌ها متمایز می‌کند.

وظایف کترینگ های مشهد

کترینگ‌ها معمولا جدا از ارائه غذا به افراد در سراسر شهر، خدمات عرضه غذا را برای هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات، هواپیماها، قطارها، رویدادها و مراسم مختلف مانند جشن‌های گوناگون را نیز انجام می‌دهند.

کترینگ‌ها با فراهم کردن یک منوی متنوع از غذاهای مختلف، امکان انتخاب را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. فراهم کردن مواد اولیه باکیفیت،‌ طبخ غذاهای باطعم و عطر خوب، و ارائه غذا با بسته‌بندی‌های استاندارد از جمله وظایف کترینگ‌ها است.

به دلیل اینکه کترینگ‌ها غذا را بیرون از محل خود سرو می‌کنند باید بسته‌بندی به گونه‌ای باشد که غذا در مسیر ارسال سرد نشود.

سفارش بهترین غذای ایرانی

تفاوت کترینگ و رستوران در مشهد

رستوران و کترینگ هردو در زمینه تهیه غذا فعالیت می‌کنند. تفاوت در نحوه عرضه غذاست. شما می‌توانید ضمن سفارش غذا از رستوران،‌ غذی خود را در محل رستوران میل کرده یا آن را به مکانی دیگر ببرید. اما در مورد کترینگ‌ها،‌ شما تنها می‌توانید سفارش بیرون‌بر داشته باشید. یعنی محلی برای میل کردن غذا در کترینگ وجود ندارد.

یک تفاوت دیگر کترینگ و رستوران در تجهیزات آن‌هاست. کترینگ‌ها به دلیل اینکه سفارش‌هایی در حجم زیاد دریافت می‌کنند معمولا تجهیزات صنعتی خاصی نیاز دارند. اما مثلا در کترینگ نیازی به سرویس‌های پذیرایی که در رستوران‌ها مرسوم است، وجود دارد.

یکی دیگر از تفاوت‌های کترینگ و رستوران، قیمت غذاهاست. قیمت غذا در رستوران‌ها معمولا بالاتر از کترینگ‌هاست. دلیل این موضوع سرویس‌هایی است که رستوران برای مشتریان خود در محل رستوران در نظر می‌گیرد.

از طرف دیگر هزینه‌های منابع انسانی رستوران‌ها، هزینه دکوراسیون و تجهیزات سالن و هزینه‌های جانبی نیز بیشتر از کترینگ است. همین موضوع باعث بالاتر بودن قیمت غذا در رستوران نسبت به کترینگ است.

مزایای سفارش غذا از کترینگ در مشهد

با توجه به مواردی که گفتیم، به نظر می‌رسد که سفارش غذا از کترینگ در مشهد، نسبت به رستوران مقرون‌ به صرفه‌تر است. پایین بودن قیمت غذا در کترینگ می‌تواند یک نکته قابل توجه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد. در واقع اگر به دنبال سفارش غذای در مشهد هستید، کترینگ یک انتخاب بسیار خوب است.

یک مزیت دیگر کترینگ، تنوع غذاست. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، کباب‌ها و غذاهای سنتی مشهد را با مخلفاتی مانند سالاد فصل، ماست و زیتون همراه با نوشیدنی‌های مختلف سفارش دهید.

مزیت دیگر سفارش غذا به کترینگ، این است که شما می‌توانید غذا را در محل سکونت خود دریافت کرده و با آرامش میل کنید و نیازی نیست که برای صرف غذا از خانه خارج شوید.

سفارش غذا از کترینگ‌ سلپز در مشهد

سفارش غذا از کترینگ در مشهد، انتخابی خوب برای مسافران، ساکنان و ارگان‌ها است. مشهد میزبان مراسم‌های مختلف و جشن‌ها و اعیاد گوناگونی است که نیاز به عرضه غذا در مقدار زیاد است.

کترینگ سلپز، در منطقه بلوار صارمی، با عرضه بهترین غذاهای ایرانی و غذاهای سنتی مشهد، می‌تواند میزبان شما باشد. تنها با یک تلفن می‌توانید غذای مورد نظر خود را در حجم دلخواه سفارش داده و آن را در محل دریافت کنید. کافی است منوی آنلاین سلپز را بررسی کنید تا از تنوع غذایی این کترینگ آگاه شوید.

سخن پایانی

سفارش غذا از کترینگ در مشهد، انتخابی خوب برای کسانی است که به هر دلیلی نمی‌خواهند برای صرف غذا به رستوران بروند. از طرف دیگر برای ارگان‌ها، جشن‌ها، ادارات، هتل‌ها و بسیاری مراکز دیگر نیز، کترینگ می‌تواند سرویس‌های غذایی خوبی را فراهم کند. سلپز، یکی از کترینگ‌های معروف در مشهد، آماده ارائه بهترین غذاها با کیفیتی بالا برای شماست. کافی است وارد سایت سلپز به آدرس solpaz.ir شده و غذای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت،‌ می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۵۱۱۴۷۸۵ و ۳۸۸۱۸۱۸۱-۰۵۱ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

سوالات متداول

آیا کترینگ‌ها سالن پذیرایی نیز دارند؟ خیر. تفاوت کترینگ و رستوران در همین محل سرو غذاست. کترینگ‌ها مراکز تهیه غذای بیرون‌بر هستند.

آیا برای مراسم‌های مختلف می‌توان به کترینگ سفارش غذا داد؟ بله. شما می‌توانید از جند روز قبل از مراسم،‌ سفارش خود را به کترینگ‌ها داده و در روز مورد نظر، غذا را در محل مراسم خود دریافت کنید.

سلپز
سلپز

بهترین کترینگ مشهد

گالری سلپز

غذاهای اصلی

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من